Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-14, 18:10   #1
Marla Singer
Bør lage seg en tittel selv

Marla Singer sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Marla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelenMarla Singer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Antrekk på forsvar av masteroppgaven

Fokus er på de riktige tingene, som dere forstår.

Jeg klarer ikke å bestemme meg for hvor formell denne situasjonen er. Jeg skal ha en presentasjon av et tema først (et kort foredrag), før jeg skal forsvare masteroppgaven. Til sammen tar det vel halvannen til to timer. Prøven er åpen, selv om det sannsynligvis vil være bare to sensorerer og veileder der. Slik er det vel overalt.

Så, hva har man på seg? Pynter man seg? Er det forbudt med jeans? Er det useriøst med lang, psykedelisk farget sommerkjole? Jeg synes det er mye lettere å "kle seg" når det ikke er sommer, og lurer på om jeg må ut på shopping (jeg er av den sorten som håper at jeg ikke må det).

Marla Singer er ikke aktiv   Svar med sitat