Tråd: Kattedør
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-14, 07:35   #13
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kattedør

Katteluke er genialt! Vi satte den i kjellerdøra, da er det ingen andre katter som kommer inn, for de skjønner ikke/ser ikke at det er en kattedør der (det er ned en trapp, ganske godt skjult). Hadde vi satt den i terrassedøra som vi først tenkte, hadde vi hatt kattefest her med mindre vi hadde chip-dør. Jeg er for nervøs til å ha sånne greier, tenker bare på at de kan slutte å fungere osv mens vi er på ferie eller noe, så da ble det vanlig luke.
Begge puseguttene bruker den hele tiden og kommer løpende inn i en fart når det begynner å regne ute osv hehe. Greit å kunne feks. sitte på jobb og se ut på regnværet og vite at kattene kan gå inn og varme seg når jeg er borte. Hadde ikke klart meg uten! *kattehønemor*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat