Tråd: Tog til Syden
Vis enkelt innlegg
Gammel 21-05-07, 10:24   #29
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tog til Syden

Jeg synes det er et fantastisk alternativ til fly!

Før vi fikk barn reiste mannen og jeg alltid med tog i Europa, den gode gamle interrailbilletten kan brukes til så mye, og billig er den også!

Akkurat nå, når minstemann er rundt året, kan jeg ikke tenke meg å reise med tog i så mange timer. Men om et par år derimot håper jeg at vi kan begynne å bruke det igjen.

Jeg tror at det meste har med menneskenes innstilling til selve reisen å gjøre. At man tar selve togturen for å være en del av reisen, ikke bare en transport fra A til B. En opplevelse i seg selv, med mulighet for å hoppe av underveis, se mere, gjøre mer og lære mer. Jeg kan ikke tenke meg en bedre måte å reise på. Når det i tillegg er miljøvennlig er det i hvert fall en vinn-vinn situasjon.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat