Vis enkelt innlegg
Gammel 11-06-14, 09:37   #11
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den nyeste lange shoppingtråden (IV)

Fine kjoler, Filifjonka og Kanina! Din kunne jeg glatt ha giftet meg i, Filifjonka.

Jeg har vært i København, og oppsøkte en butikk mocci har tipset om i tråden: Mania Copenhagen. Jeg bare . Jeg kunne svidd av tusenvis av kroner der, og de hadde masse kult tilbehør i tillegg til at det var kjolehimmelen.

Jeg kjøpte en rød kjole med hvite prikker som jeg ikke finner på nettsidene, og en helt fantastisk bambikjole, som er mitt beste kjolekjøp på år og dag. Jeg finner bare et bittelite bilde av den, så jeg lar det stå til og viser frem et bilde av kjolen på meg også, hvor mønsteret kommer bedre frem.

I tillegg kjøpte jeg en slik Danefæ-jakke som slaraffen har vist frem i gult tidligere i tråden. Men jeg feiget ut og kjøpte svart.

Og så har jeg bestilt bikinier:

Det er samme modell som jeg har hatt før, så det er et trygt nettkjøp.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv