Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-14, 20:18   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne kjole til bryllup

Denne er fra Oasis - de har innmari mange fine kjoler. - Jeg har faktisk aldri sett helfigur av deg, men lurer litt på (ut fra det jeg har sett av bilder) at den store magen sitter mye i hodet ditt - Det som er viktig er jo å føle seg vel - så så lenge du er opptatt av magen, så forstår jeg jo at du vil ha kjole du føler deg fin i altså - Har du vurdert hold-in av typen "trinny og susannah" - Hva vil du fremheve da? Jeg har og en mage jeg ikke synes er noe å vise frem - jeg velger derfor v-utrigning for å heller ha fokus på puppene som jeg er mer fornøyd med.