Vis enkelt innlegg
Gammel 01-06-14, 11:21   #27
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.132
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når barna ikke vil være med på ferie lengre

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg også. Faktisk flyttet jeg, med barnevernets velsignelse, fra fosterhjem og ti hybel. Uten videre oppfølging fra bv. Så det er litt rart å se at 16-åringer ikke kan være alene hjemme i en uke eller to fordi besteforeldre ikke bor nærmere enn 30 min.

Rart? Vel, det kommer kanskje an på hvor en bor og hvordan kulturen er der.
Jeg hadde aldri reist fra en 16-åring i en uke uten tilsyn fra andre, de er fremdeles barn og kan trenge voksne. Å overlate en 16-åring til seg selv over lang tid i ferien (ikke nødvendigvis når de bor på hybel for å gå på skole og har et snev av hverdagsrutiner) ser jeg på som ansvarsfraskrivelse.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat