Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-14, 14:51   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Bikini som passer oss med små pupper??

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Det hadde jo funka fint om man ikke hadde hofter. Jeg har hofter, og prøver å skape en illusjon av å være nogenlunde balansert. Jeg prøver ikke å se ut som om jeg har DD.

Samme her. Slank og elegant ballerina blir jeg aldri, gitt, med min beskjedne høyde og brede hofter - om jeg er aldri så skrinn oventil.

Den gamle bikinien min har begynt å morkne, så jeg henger også her for tips (skjønt siden jeg i tillegg vil ha bred underdel, mistenker jeg vel egentlig at prosjektet bare kan skrinlegges først som sist).