Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-14, 14:50   #4
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The cousins war-series av Philippa Gregory

The Other Queen er om Mary Queen of Scots. Generelt synes jeg Tudor-romanene hennes er gode. Jeg liker hvordan hun forteller historien gjennom synsvinkelen til en biperson, kanskje særlig vellykket i The Virgin's Lover. Hvis du har sett filmen The Other Boleyn Girl, vær obs på at boka er ganske annerledes.

Jeg avbefaler Wise Woman, men det er fordi det blir for mye magivås i den for meg.

Wideacre-trilogien tar litt av på incesttemaet, men samtidig så er den satt i en veldig spennende tid historisk, under enclosure-tida på 1700-tallet. Det som skjedde med eiendomsforhold på den engelske landsbygda er jo en del av forutsetningen for den industrielle revolusjon.

Sist redigert av Acsa : 31-05-14 kl 14:58.
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat