Sv: Hvorfor bruker du parfyme?
Jeg bruker parfyme hver dag, men bruker svært lite og klarer aldri å bruke opp parfymeflasker. Tar stort sett en liten dusj på pekefingeren og klapper bak ørene og i halsgropen. Det er mest for min egen del - jeg kjenner den av og til og flyktig, som Niobe skrevet lengre opp i tråden her. Jeg vil helst ikke at andre skal kjenne parfymelukten av meg før de evt. er tett oppi meg (og det er det stort sett bare mannen min som er på daglig basis, og så ungene da ) eller som et lite "sviff" når jeg går forbi.
Mye, og spesielt tung, parfyme, på meg selv eller andre, gir meg hodepine. Jeg er svært kresen på parfymer og synes mange lukter rart på meg.
Opprinnelig lagt inn av frukt, her.
Bruker deodorant i ny og ne, og ellers kokosolje og natron.
Nå ble jeg nysgjerrig! Blander du det sammen og bruker som deodorant? Jeg har en kollega som kun bruker sitron som deodorant, hun synes det fungerer strålende, og jeg har aldri lagt merke til at hun lukter svette. 
Jeg begynte å svette utrolig mye under armene da jeg var tenåring, og det var ikke før jeg oppdaget Yerka da jeg var rundt 20 at jeg fikk has på problemet. Nå svetter jeg lite under armene (har sikkert tatt knekken på mye under armene med hestekuren Yerka), men synes det lukter stramt om jeg ikke bruker deodorant....