Vis enkelt innlegg
Gammel 20-05-14, 15:27   #58
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Marikken - på norsk, og annnen lite politisk korrekthet

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg ser du har 2010-barn, og da kan man jo 'bestemme' og legge til rette litt mer. Men en dag styrer jo de tv-bruken sin mer selv, og da er det i hovedsak Disney og serier der som gjelder + Netflix.

Jeg er voksen hjemme hos meg og bestemmer for evig og alltid hvilke kanaler vi skal ha i kanalpakken vår. Jeg håper også at jeg klarer å bestemme hva som er greit og ikke greit selv om det er tilgjenglig.

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Det finnes ingen tabuområder, men at barna på død og liv skal se Lindgren med tema som nevnes i denne tråden når de er bhgbarn, ja, det forstår ikke jeg. Alt til sin tid, og når barnet er modent for det.

Jeg ser ikke problemet med det, men så har jeg også et barn man veldig enkelt kan ha gode, reflekterende samtaler med.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat