Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-07, 16:21   #438
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grey's anatomy

Det var en god del usannsynlige opptrinn i den siste episoden. Hele bryllupsgreiene var jo bare teit. Men det betyr til gjengjeld at vi kan bli kvitt Preston Burke. Og at bruddet skulle påvirke Merra-Meridith så mye!? Håper det blir slutt mellom dem og snart. At the Chief skal fortsette var jo litt teit. Spesielt siden han nå ser ut til å få en ny "vår" med konen sin. Trodde nesten et øyeblikk at the Nazi skulle bli tilbydt Chief-rollen. DET hadde vært mektig usansynlig. Men hvorfor ble egentlig da Callie Chief Resident? Hvor kom det fra?

Alt ligger til rette for at Addison blir å finne i spin-offen neste sesong. Og det er synd. Håper den ikke blir noe av - slik at hun må fortsette. Glad Eva/Rebecca er ute og - jeg er lei doktor-pasient-forhold. Tilslutt må jeg si at George/Callie/Izzie-trekanten er det eneste som er litt interessant. Hvis jeg var en forfatter i GA ville jeg skrevet en liten livskrise til George, før han begynte å ta praksisen om igjen. På den måten kan han være bindeleddet til ny fjes blant de nye interns-ene.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat