Sv: Grey's anatomy
Det var en god del usannsynlige opptrinn i den siste episoden. Hele bryllupsgreiene var jo bare teit. Men det betyr til gjengjeld at vi kan bli kvitt Preston Burke. Og at bruddet skulle påvirke Merra-Meridith så mye!? Håper det blir slutt mellom dem og snart. At the Chief skal fortsette var jo litt teit. Spesielt siden han nå ser ut til å få en ny "vår" med konen sin. Trodde nesten et øyeblikk at the Nazi skulle bli tilbydt Chief-rollen. DET hadde vært mektig usansynlig. Men hvorfor ble egentlig da Callie Chief Resident? Hvor kom det fra?
Alt ligger til rette for at Addison blir å finne i spin-offen neste sesong. Og det er synd. Håper den ikke blir noe av - slik at hun må fortsette. Glad Eva/Rebecca er ute og - jeg er lei doktor-pasient-forhold. Tilslutt må jeg si at George/Callie/Izzie-trekanten er det eneste som er litt interessant. Hvis jeg var en forfatter i GA ville jeg skrevet en liten livskrise til George, før han begynte å ta praksisen om igjen. På den måten kan han være bindeleddet til ny fjes blant de nye interns-ene.