Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-14, 16:44   #15
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.578
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: What's your cultural dealbreaker?

Jeg tror min største dealbreaker er folk som bare tar det som står der. Som er litt sånn tjah og ha. Leser de bøkene som noen sier er bra, hører på den musikken som til enhver tid blir dem servert, og som når de skal på kino aldri har en god damn preference, for de har ikke peiling på hva noen av dem handler om. Og som ser på tv, som i å sette på tven og zappe mellom kanaler. Hallo! Netflix - HBO - iTunes! Vi kan faktisk VELGE nu til dags!

Det finnes jo også andre, litt usexy preferanser. Men jevnt over tenker jeg at vi alle har våre guily pleasures, og det viktigste er at man fakisk liker noe.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat