Tråd: Tog til Syden
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-07, 21:04   #18
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tog til Syden

Opprinnelig lagt inn av him, her.

De kunne jo definitivt gjort toget kulere, da. Jeg for min del kan godt tenke meg å reise på cruise, men ikke med ferge. Det er forskjell på tre-retters middag og sveler, lissom (er det ikke det som er den nye skrivemåten, da? ) Hadde togene gjort noe lignende hadde jeg veldig gjerne reist, med tog.

Ja, nettopp det er bl.a. dette jeg tenker på. Togene er jo de samme som før og reisemålet er klarlagt på forhånd, så noen avstikkere underveis er det ikke snakk om i forhold til dette charter-tog-opplegget (annet enn evt. venting underveis)

Jeg kan faktisk egentlig bare se et par-tre målgrupper her:

- sporty par, gode til beins, som ser turen som en opplevelse i seg selv.
- Flyskrekk-passasjerer.
- miljøvern-idealister (som kanskje heller vil vurdere å kjøpe klimakvote på flybilletten fremfor å ta toget...)

...og dersom prisen ikke kan matche flyprisen, ja da tror jeg markedet er enda mindre.