Tråd: Tog til Syden
Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-07, 20:50   #10
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tog til Syden

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Toget har eksistert siden tidenes morgen nærmest, så noe nytt tilbud er det vel ikke, problemet ligger vel heller i det faktum at flyreiser har bliltt så billige og enkelt tilgjengelige at toget ikke lenger er et lukrativt nok alternativ for mennesker som skal ha transport fra A til B.

De kunne jo definitivt gjort toget kulere, da. Jeg for min del kan godt tenke meg å reise på cruise, men ikke med ferge. Det er forskjell på tre-retters middag og sveler, lissom (er det ikke det som er den nye skrivemåten, da? ) Hadde togene gjort noe lignende hadde jeg veldig gjerne reist, med tog.