Vis enkelt innlegg
Gammel 28-04-14, 00:14   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettbrett til voksen dame

Er hun datakyndig? For hvis ikke så anbefaler jeg at dere velger det samme som en av dere har selv. Mye enklere å drive brukerstøtte da. (Mine foreldre får bare ha samme type duppeditter som jeg har, hvis de vil ha hjelp, og det vil de ofte.)

Ellers ville jeg valgt iPad eller Android. Mye enklere å ha med å gjøre enn andre typer, synes jeg, siden det er så mye bra apper til dem og masse hjelp å få på nett. Jeg hadde ikke vurdert andre typer i dag, siden jeg ikke ser fordeler nok til å veie opp for ulempene med å velge et "ustandard" system.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat