Vis enkelt innlegg
Gammel 27-04-14, 23:02   #623
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del IV

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

(denne er verdt å vente på etter reklamen på 15 sek)
http://www.vgtv.no/#!/video/79752/sl...paa-hoeyttaler

Helt fantastisk!!

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Denne er søt i år og:

Har sett denne "ørti" ganger, og til og med brukt den som illustrasjon på fjorårets påsketurnusliste på jobb (jeg lager alle ferie-ønskelistene og må jo pynte litt vett ), og fremdeles så digger jeg den.

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg ville ikke se på den her først for jeg trodde det var harselering med overvektige, men han er søren meg flinkere enn instruktøren og byr definitivt mer på seg selv. Men jeg vet fortsatt ikke om jeg syns det er greit å legge ut, hadde han vært tynn og danset på samme sjarmerende måte så hadde jeg ikke tenkt over det.

(Kilde: youtube.com)

Må si jeg synes denne er fantastisk. Enig med deg, han har rett og slett rytme i kroppen og er blottet for selvhøytidelighet. Elsker det. Og han stakkars "kameraten" i bakgrunnen blekner i forhold selv om han prøver han og. Og ikke bare det, men han får da vitterlig bra med trening ut av det der også vil jeg tro.