Vis enkelt innlegg
Gammel 24-04-14, 06:46   #21
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kvinners ansvar i forhold til å opprettholde tradisjoner i vår kultur

Her tar vi ansvar for de områdene vi har behov for å dille med for vår egen skyld, og før sånne tradisjonsgreier pleier vi å ha en samtale i forbifarten hvor vi sammen bestemmer hvor lista skal legges.
Det glemte vi før påske, og jeg glemte helt å pynte med den ene påskekyllingen vi har, men vi kom oss da gjennom den høytiden på en fin måte allikevel.
Her var det forøvrig mannen som foreslo at vi skulle invitere folk vi liker på middag i påsken, og som fiksa det.
Og bortsett fra de 3 påskeharene ungene fikk av min mor var det lite som tydet på at det var påske her, men jeg hadde så fine gjester som ikke nevnte noe om mangelen på sånt.

Vi har heldigvis de samme innstillingene til sånne ting, den daglige utfordringen vi har er vel at vi trives med forskjellige grader av rot og rengjøring, men igjen- vi gjør det vi trives mest med selv, og er enige om en grunnleggende standard.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat