Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-14, 18:50   #13
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger hjelp til å finne to sanger jeg hørte idag!

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Ellers anbefaler jeg appen Shazam på det sterkeste. Litt vanskelig under spinningtime, men ellers er det jo greit å hale frem tlf og finne ut hva sang det er.

Synnemormannen er et råskinn på shazaming på spinningtimer
Sanger som funker på spinning funker ofte også på løping, så vi har laget en eviglang maratonliste med låter der brorparten er hanket inn på spinningtimer.

Jeg derimot, lar tlf ligge på gulvet ved siden av spinningsykkelen fordi jeg er redd den skal falle ned i kampens hete. Det blir det ingen shazaming av. I dag var det flere sanger som ble spilt på maratonspinninga som jeg tenkte jeg måtte huske på, men husker jeg dem?? NEI! Nå har jeg sittet i sikkert en time på nettet for å finne igjen et par sanger jeg knapt husker et ord av. (Uten hell, selvsagt. Men nå er jeg i det minste oppdatert på topp 40 Norge, topp 100 i England og Billboard top 100. )

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat