Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-14, 10:05   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mange jakker/kåper har du?

Jeg har mange, hvis jeg teller med alle sesonger. Vet ikke om jeg tør å telle, men de jeg kommer på er: 5 skinnjakker, 3 ullkåper, 1 kortere ulljakke, 1 dunparkas, 1 annen foret parkas, 1 tynn dunjakke, 1 boblejakke, 2 snowboard/skijakker, 1 softshellkåpe, 1 allværskåpe, 2 regnjakker, 3 stk trenchcoat/tynne kåper, 1 sort pen jakke, ihvertfall 4 dressjakker, 1 tweedjakke, 1-2 tynne sommerjakker. Alle disse er i bruk, og er kjøpt over flere år. I tillegg har jeg nok noen jeg egentlig ikke har brukt på lenge, som kan komme seg ut av huset.

Jeg trenger nok ikke alle disse jakkene og kåpene, men jeg liker dem og vil gjerne ha dem til hvert sitt bruk. Ser at antallet får meg opp i den øverste kategorien.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat