Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-14, 10:51   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Diskriminering i stillingsannonser

Jeg synes det er opplagt at en butikkselger må snakke godt norsk, så dette synes jeg er uproblematisk å skrive i søknaden. Selvsagt skulle de skrevet "behersker norsk muntlig flytende" og ikke norskspråklig, dog.

Helsekravet synes jeg er mer problematisk. Jeg tenker at "flytende norsk muntlig" er et kompetansekrav for en selger, mens "få sykedager" ikke er noe man man trenger for å utføre jobben; det er noe arbeidsgiver foretrekker fremfor "mange sykedager". Litt uklart formulert, jeg ser det, men magefølelsen min sier meg at det er et klart skille på disse to.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat