Sv: Hvor mye må man tjene for å bruke tusenvis av kroner på et klesplagg?
Jeg vet ikke. Jeg har akkurat startet å interessere meg for klær. For meg er ikke grunnen at jeg tjener så mye bedre enn før. Det vil si jeg tjener mye bedre enn før, men så er jo jeg og mannen baklengsmillonærer (til info: En baklengsmillonær er en som har 1 millon eller mer i gjeld eller lån) + to barn så nettoen er ikke så mye bedre enn før. Men jeg har alltid tidligere hatt en veldig ustabil vekt, og det frister ikke så mye å bruke tusenvis av kroner på klær som man kanskje kan bruke en gang (det er mange klær som har lidd den skjebnen hos meg). Nå er vekta stabil, kanskje litt tyngre enn den burde, men det gir jeg meg beng i. Stabil vekt er bedre enn jo-jo. Og nå kjenner jeg at det er litt gøy å handle klær, men jeg er enda laaaaangt unna å bruke tusenvis av kroner på alle plaggene jeg handler.
Når det er sagt så tror jeg nok det er lett å få feil inntrykk av handlevanenene til folk på nett. De fleste viser vel frem de mest "spesielle" kjøpene sine.