Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-14, 12:43   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sitte foran i bilen - når?

Vi kan slå av airbagen med bryter, og har hatt ungene sittende foran hvis det trengs hele tiden. De sitter i beltestol.

Jeg spurte også Trygg Trafikk om dette, og de mente at det trafikksikkertsmessig var på linje med å sitte bak ved vinduet (midten bak er den tryggeste plassen i bilen).

Men hvis det gjelder samkjøring med naboer, så ville jeg forhørt meg om at disse har samme nivå på sikring i bil som du selv har. Min erfaring er at det slett ikke trenger å være tilfelle. Jeg har i hvert fall gjort det klart at snuppa ikke får sitte på uten å sitte i sete. (Nå er hun akkurat blitt lang nok til at jeg ikke kommer til å være like nøye på småturer i nærområdet.) Mange rundt der vi bor kjører gjerne med ungene i bilens belter fra de er mye, mye mindre enn det.