Vis enkelt innlegg
Gammel 17-03-14, 14:58   #8
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man gro tomater selv om man bor i blokk?

Jeg har hatt tomater i 6. etasje og det gikk, helt helt fint

Det som var litt knotete var når tomatene ble modne, jeg fomlet, og klarte å miste dem ut over rekkverket Heldigvis skjedde ikke det med mange. Jeg kjøpte frø, sådde i vinduskarmen på vårparten - de vokste kjapt til planter jeg kunne sette ut. Jeg hadde selvanningspotter og de stod voldsomt varmt (blikktak i loftsleilighet i Paris) så det ble fantastisk gode tomater ut av det. Sikkert fulle av eksos og forurensing da, vil jeg tro. Jeg bandt dem opp langsetter rekkverket.
Når jeg evt dro fra over tid fylte jeg en 1.5liter colaflaske elns med vann, og kjørte den godt fast opp ned nedi jorda i potta. Da piplet det ut akkurat nok vann til at det holdt en stund. I tillegg til selvvanningen da, men som sagt stod de veldig varmt og trengte mye vann.

Her hjemme tror jeg kanskje jeg ville tatt drahjelpen det er å kjøpe ferdige planter...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat