Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-14, 10:26   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken barnevogn?

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Mountain buggy urban jingle, så klart Perfekt både i marka og på kjøpesenter.

Jepp, den har jeg også kjøpt nå (hadde den sist også). Ser at noen mener disse bagene er for små, men det er de altså ikke, de er faktisk større enn feks. Bugaboo sine og har god plass, men det kommer jo an på lengden på ungen også da. Jeg får ikke kanonlange unger. Regner med å kunne bruke bagen til 7-8 mndr og da er det uansett tid for sportsdelen om denne ungen er som de andre. Sitter vendt fra meg ja, men de andre to har villet det, så jeg satser på at det går bra. Det er ei luke i kalesjen som man hele tiden kan se ungen og ungen kan se deg, så da er det lettere.

OTHen er utrolig stabil selv om den har 3 hjul. Beste vogna jeg har hatt. Store, stødige lufthjul som er gode å trille på alle slags underlag.