Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-14, 21:29   #162
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dette "gratisskole"-konseptet man hører om...

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Da er vi sikkert heldige, for på vår skole er det vanlig at det passer for 4-5 foreldre per gang ca., og da utgjør man flertallet når man har foreldre som ikke kan komme.

Hos oss passer det ikke for alle foreldre, men for dem som ikke har foreldre det passer for stiller besteforeldre, tanter, onkler, eller andre slektninger opp.

Så er det noen av oss som må jobbe og som ikke har en hærskare av slekt i nærheten. Vi må ordne oss på annet vis. Det har skjedd et par ganger at vi ikke har klart å stille og det er rett og slett krise. Å være den eneste eller en av få som ikke får vist det de ha øvd lenge på til noen av sine er fryktelig vondt for noen barn. Av den grunn forsøker jeg nå å ta fri selv om der vil kunne bety å ta ut feriedag eller avspaseringsdag for å komme på sånt, selv om jeg strengt tatt kunne tenkt meg å bruke ferie på andre ting. For hver dag som må tas i sånn i året blir det en dag mindre sammen i ferietidene.

Jeg ser nå at det er en begrenset periode og vi får det ofte til, men det er ikke enkelt å få til.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat