Vis enkelt innlegg
Gammel 01-03-14, 18:21   #9
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når bursdagen blir kjip

Sånn har det vært i noen bursdager hvor eldstegutten har vært (de har hatt store atferdsproblemer hos en del av barna på hans avdeling). Mine fyller jo sist på året så vi var forberedt på dette. Det tok ikke mange minuttene før noen begynte å herje/ikke ta beskjeder da han feiret bursdagen sin, og da ga jeg klar beskjed om at jeg kom til å ringe foreldrene og be dem hente dem dersom de ikke tok beskjedene og da var de fromme som lam resten av selskapet. Det var faktisk langt mer lyd her da tvillingsøstera hadde bursdagen sin dagen før (og jenteselskapene i barnehagen deres har vært roligere enn gutteselskapene).

Jeg ville ha lagt klare føringer med én gang, og gått sammen med de andre foreldrene om det samme. Jeg syns ikke at noen (få) barn skal få ødelegge for de andre fordi de ikke vil oppføre seg, og da mener jeg det er greit at det får konsekvenser som går ut over dem og ikke de andre barna.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat