Vis enkelt innlegg
Gammel 27-02-14, 00:40   #19
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kostnad for sommerferie?

Totalt sett har feriene våre vært dyre, men rene utgifter på fly, leilighet i tre uker og leiebil for hele perioden kom på rundt 30 000 for tre til Florida for to år siden. Det er ikke mye, synes jeg, men shopping og parker gjorde jo turen betydelig dyrere.

I år skal vi først en uke på cruise, så to uker i Florida og så skal vi en uke til Sardinia rett før skolestart. Hva dette koster aner jeg ikke siden det i år tydeligvis var det store "jeg fyller 60 og slår på stortromma"-året til både min far og svigermor. Vi betaler dog bolig i Florida sammen med resten av gjengen + leiebil for de to ukene selv og det kommer seg på ca. 7000 for oss. Billig ferie i år m.a.o.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat