Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-07, 15:21   #9
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kreta og Karpathos, erfaringer?

Jeg hadde med minstejenta mi og var på Aqua Marina i 2004. Hvis du har barn i barnevogn så vet jeg ikke. Det var veldig smale fortau der og trafikken var livsfarlig. Hovedveien gikk tvers gjennom Platanias og Aqua Marinas handlegate. Masse busser og biler i stor hastighet. Vi ble advart om trafikken når vi kom til Kreta. Nå bodde jeg inntil denne veien. Noe bedre for de som bor litt opp i dalsiden der. Der er det smale trange smug. Likevel så er handlegaten langs den ene gaten der det er vanskelig å komme seg fram. Jeg ville ikke dratt dit om jeg skulle være så heldig å få reise. Rhethymnon likte jeg bedre. Det var mye roligere der, samtidig veldig trivelig og masse koselige spisesteder.


Sist redigert av Jessica : 15-05-07 kl 20:44.
Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat