Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-14, 13:15   #37
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Første året var vi to uker ved Gardasjøen. I fjor hadde vi en uke i Cannes og en uke ved Sanremo. I år skal vi en uke ved Salerno, Amalfikysten, og en uke ved Lago Bolsena, nord for Roma.

Hvorfor tør du ikke Italia? Vi har bare gode erfaringer med Italia. Men jeg har alltid vært glad i Italia.

Sjekk Novasol for eksempel, der er det mange fine hus, og jeg synes det er veldig ryddig å leie fra de. Vi har gjort det mange ganger til Danmark tidligere. Men Danmark har jeg gitt opp. Må ha bra vær.

Det er vel mest det at jeg ikke kjenner Italia noe særlig så jeg vet liksom ikke helt hvordan det fungerer der og hvordan jeg skal få det til å fungere med småbarn på slep. Rett og slett for lite kunnskap om hva som er lurt å satse på av reisemål tror jeg.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat