Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-14, 13:13   #34
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.926
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Italia har vi lyst til, men tør liksom ikke helt. Hvor i italia reiser du med barn? (Det er jo en ide å ha en uke ett sted og så flytte seg, det har jeg faktisk ikke tenkt på. Vi tenkte jo på paris også, men har slått det fra oss pga lite sol/bad-faktor, men det er jo mulig å flytte seg ja).

Første året var vi to uker ved Gardasjøen. I fjor hadde vi en uke i Cannes og en uke ved Sanremo. I år skal vi en uke ved Salerno, Amalfikysten, og en uke ved Lago Bolsena, nord for Roma.

Hvorfor tør du ikke Italia? Vi har bare gode erfaringer med Italia. Men jeg har alltid vært glad i Italia.

Sjekk Novasol for eksempel, der er det mange fine hus, og jeg synes det er veldig ryddig å leie fra de. Vi har gjort det mange ganger til Danmark tidligere. Men Danmark har jeg gitt opp. Må ha bra vær.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat