Vis enkelt innlegg
Gammel 23-02-14, 13:00   #26
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bestille fly og feriehus selv

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Vi har reist mye til Malagaområdet, og har fartet rundt i småbyene der med fast base på et leilighetresort med svømmebasseng, minigolf, basketbane, bordtennis, biljard osv

I Marbella er det flotte luksusbåter langs havnen, der har vi vandret i timesvis. Luksusbilene i gatene har også vært en wow-opplevelse for gutten i familien. Det er et lite badeland i Fuengirola og et større i Torremolinos. I Benalmaldena er det et flott tivoli og like nedenfor tivoliet går taubanen opp på fjellet, der en kan få med seg ørneshow på ettermiddagstid.
Vi har hatt dagsturer til Gibraltar og Ronda og har reist på tur over til Marokko. Flotte ferier med både sol, varme og opplevelser.

Malagaområdet er ett av de jeg ser på nå. Jeg bare syntes det så litt kjedelig ut, men det stemmer visst ikke. Har du noe tips til hvem man bør leie leilighet gjennom?

Opprinnelig lagt inn av pippo, her.

Vi bodde en gang på feriesenter ved Skagen i Danmark og det var virkelig en super ferie. Fine og store feriehus, rolige omgivelser, innendørs basseng, minigolf, tennis mm. Og selvsagt nydelig strand! Med bil kunne man lett ta seg til massevis av parker, museer, severdigheter og fine småbyer. Anbefales!

Ja, det området er fint, men jeg tror ikke det er solsikkert nok for meg. Jeg er sulteforet på sol.

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Samme her.

De har jo snakket om Legoland, fordi andre barn har vært der, og vi har sagt at vi nok skal dit en gang (og det mener jeg, jeg har jo lyst selv, og det er jo noe som på sett og vis er "obligatorisk" i en norsk oppvekst), men vi kommer alltid opp med andre ideer når ferien virkelig skal planlegges, og ungene er alltid strålende fornøyd likevel.

Legoland har vi gjort. Tvangsferie. Neida, ungene elsket det og vi hadde det da fint vi voksne også. Aberet er at ungene vil tilbake.

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Gdansk/Sopot! Badeland, akvarie, strand, dyrepark, shopping, sjørøverskip, you name it. Og så er det billig!

Interessant.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat