Vis enkelt innlegg
Gammel 17-09-06, 12:18   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaLuna, her.

Jeg leste masse.
Mest nostalgisk blir jeg vel av å minnes Ina-serien av Evi Bøgenæs.

Annik Saxegaard skrev om Ina . Jeg leste dem også, og jeg har et godt forhold til dem fortsatt . Evi Bøgenæs leste jeg også.

Husker jeg leste Pelle og Proffen bøkene til Ingvar Ambjørnsen. Var med i ungdomsbokklubben og leste alt jeg kom over der. Kari Bøge, Åse Foss Abrahamsen, Elin Brodin m. flere. Jeg leste på noe bestandig og brukte biblioteket mye også. Jeg fant masse bøker etter mamma som jeg leste - GGP blant annet.

Det var vel i den tiden jeg begynte å lese litt mer voksen litteratur. Husker jeg hadde mye glede av "Hvite Niggere", "Beatles", Bjørg Vik, Anne Karin Elstad, Gerd Brantenberg, Herbjørg Wassmo mm. Jeg husker jeg smugleste "Hard asfalt" og "Men tankene mine får du aldri" gang på gang. Jeg var forelsket i "Piken med den blå sykkelen", og hadde temaperioder der jeg slukte alt jeg kom over om krigen, undertrykte muslimske kvinner og annet jeg fant interessant.

Jeg leste mye blader også Starlet, Romantikk og Tuppen og Lillemor og sånt.

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat