Vis enkelt innlegg
Gammel 12-02-14, 21:55   #101
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bøker lest i 2014

Januar:
1. Deborah Geary: "A modern witch" - Lettlest, søt og koselig bok. Fortsetter med nr 2. i serien.
2. Deborah Geary "A hidden witch" - Fremdeles lettlest, og kanskje litt for søt og koselig, men ikke verre enn at jeg fortsetter med nr. 3.
3. Deborah Geary: "A reckless witch" - Jeg er visst hekta, fortsetter med nr. 4.
4. Deborah Geary: "A nomadic witch".
5. Deborah Geary: "A different witch " - To bøker igjen i serien, men de får vente, nok hekser for ei stund!
6. Dean Koontz: "Innocence" - Mange år siden jeg har lest noe av Dean Koontz, og denne var...annerledes. Jeg likte den.

Februar:
7: Hugh Howey: "Sand omnibus" - Åh! Et must for alle som likte The Silo saga (Wool, Shift, Dust).
8: Joel Baker: "The dogs of Liberty" - Tredje bok i "The Colter saga". Ikke spesielt bra skrevet, men historien er spennende nok til at jeg ønsker å vite hva som skjer videre med familien. Hadde håpet at det skulle ende med bok nummer tre, men det er visst en til på vei, så jeg kommer sikker til å lese den også.
9: Hugh Howey: "Half way home".

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat