Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-07, 21:43   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet hvem du er...

Opprinnelig lagt inn av Valentina, her.

Jeg vet ikke jeg.... Jeg tror faktisk at hvis personen som kjente igjen meg bare sagt at h*n gjorde det, uten å si hvem h*n var selv, så hadde jeg fått helt noia og ikke våget å skrive en ting her inne mer. Hadde vært utrolig ubehagelig å vite at noen visste ting om meg, uten at jeg ante hvem som visste ting....

Folk er forskjellige. Jeg regner med at jeg kan bli gjenkjent på nett. Det skal ofte bare små detaljer til for at man kjenner igjen noen.
Jeg ville ha satt pris på en slik beskjed hvis jeg hadde bedt om tips og råd i personlige saker og trodd at jeg hadde anonymisert saken min. Klart - hadde jeg kun lagt ut lenker til strikking hadde jeg nok syntes det var en smule creepy hvis noen kom med en beskjed via moderator om "Jeg har kjent deg igjen, men ikke søren om jeg sier hvem jeg er. Hilsen heklefantomet." Hvorfor i alle dager skulle folk gi meg en slik beskjed? Så hvordan jeg selv hadde opptrådt (og ikke minst: om jeg hadde prøvd å anonymisere meg selv) hadde hatt en stor innvirkning på hvordan jeg hadde oppfattet det.