Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-14, 13:17   #17
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke kjeler kan ikke brukes på induksjonstopp?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Og sånn bortsett fra det, har jeg et inderlig hatforhold til induksjonskomfyren vår, for den er så sær på sonene sine - ikke tale om at den vil skru på ei plate om kjelen ikke passer perfekt til sona. Vi har hatt komfyren et par år nå, tror jeg, og jeg er ennå ikke venn med den.

Da har du rett og slett en veldig dårlig induksjonskomfyr. Vår er sonefri, og jeg kan bruke alle størrelser gryter i alle sonene.

Jeg ville aldri hatt noe annet enn induksjon. Jeg blir i grunn litt sprø de gangene jeg må lage mat på en vanlig komfyr.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat