Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-14, 19:41   #100
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.728
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Jeg blir pinlig berørt over hvor mye tid dette har blitt viet i dagens nyhetssendinger.

Hos oss er det ikke satt ned noe forbud, og noen steder legges det kanskje opp til storskjerm i kantinen eller fellesrom, men jeg har en forventning om at folk passer jobben sin selv om det er skjermer tilgjengelig.

Hvorfor skal det igrunnen være mer legitimt å se på OL enn andre store sportsbegivenheter? Jeg kan ikke huske at vi får tilsvarende debatt om fotball eller håndballvm f.eks. (selv om mange sikkert skulle ønske det).
Er det fordi vi er potensielle medaljekandidater i flere grener, eller fordi det er ekstra oppbyggende for den norske folkesjelen med vinteridretter?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat