Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-07, 15:34   #5
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vet hvem du er...

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Det er greit å fortelle noen at de er lett gjenkjennelig, men jeg syns ikke det er noe hyggelig at noen skal si: "Jeg vet hvem du er, men du får ikke vite hvem jeg er"

Det er jeg enig med deg i. Men jeg vil bare presisere at den situasjonen som det siktes til her ikke er helt slik. Og det synes jeg er viktig å få sagt siden det faktisk er en bruker på dette forumet som også sitter å leser her.

Vedkommende tok kontakt med oss for at vi kunne gi en lyd til Ryli. Vedkommende ønsket å være såpass fair med Ryli, men ønsket selv å bevare sin anonymitet, og det må være lov. H*n kunne jo latt være å si noen ting.