Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-14, 17:29   #27
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har abort blitt prevensjon?

Rart det med alder altså. Jeg fikk min eldste det året jeg ble 25 og følte meg aldri som en spesielt ung mor, hverken i mine eller andres øyne. Ung mor her er liksom mellom 16 og 20. Kan jo også si at på foreldremøter er jeg ikke av de yngste, men heller rundt samme alder som gjennomsnittet.

Men jeg ser jo at det gjerne et enklere her enn det er i en større by. Lettere å finne bolig med plass til barn til en ok pris og gjerne er det vel slik at de som bor her har familie iallefall på ene siden i nærheten. Mens jeg nok ser at situasjonen kunne vært annerledes for meg når jeg ble gravid første gang dersom jeg f.eks. var student i Oslo.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat