Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-14, 11:07   #225
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolestart for 5-åringer?

Det handler vel dessverre mye om kommuneøkonomi dette her. Men de lærerne som er på skolen vår skal jammen ha all honnør for å få til mye likevel!

Jeg har bare mistet alle illusjoner om enhet og likhet når det kommer til skole. Jeg kunne sikkert blitt med på skole for 5-åringer, men jeg tror absolutt ikke på noe av det som blir servert om planer og visjoner for et slikt opplegg. Så lettlurt er jeg ikke, så jeg ser for meg at for kommuner med knall økonomi ville dette blitt en suksess. Mens der de på grunn av penger bryter opplæringsloven hver eneste time i uka, vil selvsagt ikke kunne levere et tilbud som er i nærheten godt nok for de minste.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat