Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-14, 11:08   #45
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolestart for 5-åringer?

Det blir dumt å ta utgangspunkt i den enkelte ungen. Min fireåring er skoleklar nå og kjeder seg maks i barnehagen, men jeg vet at det finnes også umodne fire-femåringer som har godt av å vente et år til.

Så jeg er delt i dette spørsmålet. Det kan ikke være slik det er nå. Opplegget må være slik det var tiltenkt seksåringene. Som en myk, forberedende overgang. Men, selv med dagens opplegg, fireåringen min hadde lært utrolig mye og fått utfordret seg selv mer på skolen med f.eks. opplegget storesøsteren på seks har nå, enn det han gjør i barnehagen. I barnehagen "holdes han tilbake".

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat