Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-07, 07:38   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Veldig behagelige, men nette og pene sandaler?

Jeg er sikkert kjerring, men jeg syns faktisk Ecco har sandaler som ikke er kjerring i mine øyne (og mye finere enn Birkenstock-husmorskoene).
F.eks. disse og disse og flere andre. Ecco har veldig mange kjerringmodeller (som til og med blir for kjerring for meg), men de har ikke bare det.

Eller enig i Camper og Clarks. Clarks trodde jeg var kjerring, til jeg var i London ifjor og oppdaget at de hadde egne Clarks-butikker med veldig mye annet. Jeg kjøpte et par sommersko, og de er veldig gode å gå med.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat