Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-14, 19:24   #13
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.984
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hjelp meg å IKEA-innrede kjellerstua!

Lack er pent og billig. Jeg tenker at tvbenken kan definiere hvilken farge bord og annet skal ha. Tvbenken er det vanskeligste egentlig, og da må du se hvilke utseende du kan velge i.

Jeg liker løsningene til Bestå. Masse forskjellige løsninger, og du kan skreddersy etter egne behov. Her kan du ordne slik at dere får plass til LP'er, dvd'er etc, samt tilpasse slik at det funker med takhøyden.

Når det gjelder dører og fjernkontroller, så må man velge hva som er viktig for en. Jeg vil ha muligheten til å lukke helt for alle de tekniske duppedittene i skapene, så da overlever jeg at vi må åpne dørene når vi ser på tv og for å bruke de fjernkontrollene som ikke har bluetooth. Mener noen glassdører kan funke med fjernkontroll gjennom.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat