Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-14, 12:40   #9
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Foredragsholdere om "nettvett" - anbefalinger?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Barnevakten.no drives av organisasjonen Familie & Medier - Kristent Medieforum, som i følge Wikipedia "arbeider for at kristen tro og gode verdier skal prege mediehverdagen".

Ja, for meg er det ikke noe poeng at barnas nettbruk skal preges av kristen tro. Jeg har vært på ett foredrag med barnevakten.no og jeg syns det bar preg av skremselspropaganda og at folk helst ikke burde være på nett i det hele tatt (for å sette det litt på spissen da). Mye som var ekstreme selvfølgeligheter, og en gladkristen tone som jeg rett og slett ikke fiksa helt. Jeg liker ikke å bli snakket til som om jeg er komplett nettidiot.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat