Sv: Også må vi ha filmer fra New York da
Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.
Jeg skal faktisk på en SatC-tour med venninnen min mens Høvdigen dra på speedbåttur med ungene. Han kommenterte at egentlig burde det være omvent, han har nemlig sett mer SatC enn meg.
Deltakelsen på SATC-tour hadde jeg revurdert, altså. Jeg tok den første gang jeg var i NY, og hatet det. (Dette var endatil mens jeg var stort SATC-fan.) Første stopp var en sexleketøy-forretning, der Samantha kjøpte den kanin-vibratoren. Jeg, Xian-mannen, flere utdrikningslag og en del venninnegrupper (alle med scrunchies, hvis du følger meg). Siden gikk det slag i slag, ekstremt hysterisk stemning, og mye hvin og skrik.
Jeg fikk litt samme følelse som jeg hadde da jeg var bondefanget på et cruiseskip i sommer. Vi forsøkte å stikke av ved stoppen på Magnolia Bakery, men ble hanket inn igjen av guiden (!). Ta heller med deg venninnen din til Bleecker Street, kjøp med en cupcake fra Magnolia (de er virkelig gode), og oppsøk trappen utenfor Carries leilighet, som er like i nærheten. Det føltes veldig bra å sitte der.
Gossip Girl byr på fabelaktige NY-scener, synes jeg. Blir helt syk etter å reise dit hver gang jeg ser en episode. (Serien er min største guilty pleasure.)