Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-14, 08:41   #16
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli belært av folk som kan mindre om emnet

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Å stille spørsmål tilbake, der svaret krev djupare innsikt i feltet, har ein tendens til å hjelpe.

Det er min beste strategi når jeg går lei av å høre på Folk Som Vet Alt. "Sier du det? Hva mener du er grunnen til at X medfører Y da?" i en litt uskyldig, og ganske interessert tone, som om jeg virkelig vil vite svaret. (Og hadde vedkommende kommet opp med et ordentlig svar, så hadde jo det vært supert, og jeg hadde mer enn gjerne lyttet interessert.) Det bruker være ganske effektivt for å pense oss over på et annet tema.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat