Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-14, 19:36   #2
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lister på Facebook

Ja, det heter lister, og de er riktig slik du beskriver det. Folk kan ligge i flere lister, du bare huker av på hvilken liste du vil ha de i inne på profilen til vennen din (klikk på "venne"-knappen som ligger på toppbildet når du er inne på profilen til din venn).

Facebook har laget forslag til vennegrupper og det kan være like greit å bruke de navnene de foreslår. Jeg startet med vennegrupper før FB kom med forslag, og har nå litt vel mange grupper å holde styr på. Du kan også gå inn på vennelista di, og velge på hver venn i hvilken gruppe du vil ha de i. Det er litt jobb, men jeg synes det er verdt det.

Min erfaring er at det gjerne holder med et par-tre grupper, limitied profile (folk jeg er venn med mest for å ha "adressen" deres), perifere venner (folk jeg hilser på på gata, men ikke snakker mye med) og nære venner (folk jeg snakker mye med).

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat