Vis enkelt innlegg
Gammel 10-01-14, 17:12   #43
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.503
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lur oppbevaring av kosedyr

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Huff og huff, her har mannen tatt endel kosedyr i vakuumposer. Jeg syns litt synd på dem jeg også, men eierne er for store for kosedyr og vi må være litt rasjonelle med lagringsplassen. Endel av dem har affeksjonsverdi og må likevel være i huset.

Kveler du bamsene?

Lillesøster har så mange bamser at det er sinnsykt. Heldigvis går hun med på at de fleste bor i skuffene på Hemnessengen (ja, alle tre skuffene, stappfulle av bamser). Men jeg funderer på om ikke en sånn hengekøye fra Ebay ville vært smart.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat