Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-14, 22:08   #261
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Har du lest FINN-trådene?

Det blir vel ikke det samme?

Jeg synes det er vesentlig forskjell på å kunne le av en reklame og å kommentere om man liker ting eller ikke og å kommentere på samme måte på et bilde en av brukerne legger ut for å vise frem stilen i hjemme sitt

Hvis ikke man skal kunne kommentere, flire av eller si meningen sin om stilarter, musikk, klær, estetikk, mat eller hva det skulle være så blir det i grunnen ganske kjedelig.
Det finnes en mellomting mellom å ikke kunne kommentere noe eller å humorere i det hele tatt og å fortelle meg eller andre rett i fleisen at stua vår er dritstygg og spyenglete.
Om noen derimot etter denne tråden vil fortelle at bordet mitt er furuhelvete så er det helt greit. Ved å innrømme at vi har sånt i hus stiller jeg meg til hogs for slike kommentarer.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat