Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-14, 10:00   #248
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg tar meg overhodet ikke nær av det. Istedenfor smiler jeg gjerne litt mildt overbærende over de som ser ut til å tro at de ikke er ofre for moten. Det er vi alle. ".

Nettopp, allium. Og det var derfor jeg skrev "men stua mi får dere aldri se." Selv om jeg har null interesse for interiør, har jeg selvsagt ting jeg synes er fine og som jeg på ett eller annet tidspunkt har plukket opp et sted, kanskje mer ubevisst enn bevisst, men dog. Vi er nok ikke så individualistiske som vi liker å tro, noen av oss.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat