Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-14, 09:54   #246
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.211
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shabby chic-stilen

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg lurer på hvor mange som egentlig blir lei seg, sånn helt på ordentlig, av at noen på internett bruker uttrykket "furuhelvete".

Jeg har som nevnt mye furu (eller muligens gran, men det ser jo ganske likt ut). Jeg tar meg overhodet ikke nær av det. Istedenfor smiler jeg gjerne litt mildt overbærende over de som ser ut til å tro at de ikke er ofre for moten. Det er vi alle. Og de fleste som sier furuhelvete i dag, ville elsket det hvis de var i samme alder på sent 70-tall. Jeg ser ikke bort fra at de vil elske det igjen heller, og snakke om "hvitmaltpanelhelvete".

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat